dilluns, 14 de juliol del 2008

Treballs manuals

Durant 10 dies vaig anar a Ibercaja a fer treballs manuals. Allí i fan moltes coses, per exemple: fanki, anglès, informàtica i finalment treballs manuals. Durant aquest dies vam fer: una lampara que hi vam afegir una bombeta, una flor, també vam fer un animal cada persona va triar el que volia, jo vaig fer una tortuga, per cert només se li podien fer 2 potes, així que va sortir una mica estrambòtica, vam fer una manualitat entre 2 grups i finalment els dibuixos.

M'ho vaig passar super bé!

BubbleShare: Share photos - Powered by BubbleShare

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que xuli! Ara només cal muntar la paradeta i a veure si venem alguna cosa.

Carles

Anònim ha dit...

Hola Adria deu ser molt divertit la ibercaja sobretot funky, manualitats i Angles. Per cert a les classes d'Angles tambe feieu istorietes com a l'escola?
Adeu Adria que to passis molt bé.

Marçal