dissabte, 18 d’abril del 2009

El dia de pasqüa!

Com que ja em començat el tercer trimestre no m'ha donat temps d'escriure res sobre el que vaig fer el dia de pasqua.

Resulta que el diumenge vam anar a buscar la mona Almatret amb la meva familia. El meu padrinet de mona es diu Pep i em va regalar la mona del Futbol Club Barcelona. Era molt dolça i portava una xocolatina enome! Quan tots els cosins vam tenir les mones vam anar a dinar, estava bonisim! De postres vam menjar un tros de mona cadascú i nomes de veure-la se'm feia la boca aigua!

L'un demà al mati vam anar a casa del meu cosi Joel i Jordi. Jo i el meu pare i vam anar amb bicicleta! Quan vam arribar vam estar jugant un ratet, fins que va ser l'hora d'anar a dinar! Al acabar de dinar vam menjar una mica més de mona!

Així va ser com vaig acabar la Setmana Santa!