diumenge, 17 de maig del 2009

Aprofitem la festa Major, no?

Com que la setmana passada teníem quatre dies de festa vam aprofitar i el meu pare va reservar al càmping Torre la Mora un bungalow per a quatre persones, per ell, la meva mare, la meva germana i jo. Vam marxar de Lleida aquell mateix dissabte desprès de dinar. El viatge va ser una mica llarg, però a mi se’m va fer curt perquè vaig està mirant a la tele portatil la pel·lícula d’Indiana Jones i la calvera de cristall. Un cop dins el càmping vam anar a demanar les claus i el comandament de la tele. Amb el cotxe vam tenir que pujar bastanta costa perquè aquell càmping fa molta pendent. Finalment vam arribar al nostre destí, el bungalow. Quan hi vam entrar ens va semblar que era molt petit en comparació del que havien llogat uns amics nostres, per casualitat, de sis persones! Al cap d’unes quantes hores ja ens hi vam adaptar. Aquella mateixa tarda vam anar a berenar a la platja i a jugar a futbol! Per acabar el dia vam anar a sopar per primera vegada al bungalow.
L’endemà al matí ens vam despertar de molt bon humor! Abans d’esmorzar jo i la meva germana vam anar a comprar el diari al supermercat, com en els vells temps! L’esmorzar estava boníssim! Al matí vam fer una excursió cap a Altafulla, en arribar allí ens vam banyar una mica, però l’aigua estava super freda! Al sortir de l’aigua va començar a ploure i... vam anar a un bar a prendre un bermut mentres el pare i el seu amic van anar a buscar els cotxes. A l’hora de dinar cadascú va anar a dinar al seu bungalow. A la tarda tot ja es va posar més emocionant! Feien el futbol i jugava el Barça! Només vaig mirar un tros perquè me’n vaig anar a jugar al Mini Golf del càmping! El meu pare em va dir el resultat del partit, 3 a 3. Per celebrar aquella victòria vam anar a fer un berenar sopar al bungalow dels nostres amics! I per acabar el dia vam anar a mirar les estrelles a la platja!
Ja era l’últim dia i per mala sort ja havíem de marxar! Aquell matí ja no vaig anar a comprar el diari. Per distreure’ns vam tornar a fer una altra excursió. Desprès d’una llarga estona vam arribar a la platja...nudista! Casi no hi havia ningú! Quina sort, perquè sinó m’hauria de treure el banyador! Vam estar jugant a fer castells de sorra, a fer un clot molt gran, a enterrar-nos, etc. Quan va passar bastanta estona jugant vam tornar cap al càmping. Finalment vam anar a dinar, i desprès d‘aquell dinar tan saludable vam marxar cap a Lleida!

Els dies de festa major van ser super guais!

Adrià Duaigües

Joel Sanjuan Marin ha dit...

Adria a jo em va passar el mateix en una platja nudista peró em vaig tindre que treure el banyador feia una vergonya.