diumenge, 29 de novembre del 2009

Sortida del cap de setmana!

Ahir, dia 28 de novembre del 2009 vaig anar amb el cau de colonies, sabeu on vaig anar? A Tarrega. Vam marxar amb tren a les 8:30 del matí. Un cop vam arribar, vam anar a veure el cau de Tarrega, ens hi vam intal·lar. Uns minuts més tard vam començar a fer un gimpcama per tot Tarrega. Consistia a buscar informació sobre Tarrega, així que teniem que preguntar als seus habitans el que no podiem respondre. Va haver-hi persones que ens van contestar i, encanvi en va haver-hi d'altres que no ens van fer gens de cas. Així es com vam passar el matí.
A l'hora de dinar cadasú menjava el que havia portat de casa i algunes coses que vam comprar al súpermercat.
A la tarda vam fer cap cap al parc de Sant Eloi, un parc molt encantador i molt gran. Uns minuts més tard vam anar a una festa de Tarrega, tractava dels drets sobe els infants. Un pallaso en va fer un mica d'espectacle, que no em va agradar molt. El que si que em va agradar va ser la xocolatada que vam fer uns instants més tard.
Quan vam arribar al cau teniem temps llire i, aquests temps el vam fer servir per embolicar-nos de felo, en vam lligar a la cadira, els peus...S'estava acabant el dia, així doncs que va arribar l'hora de sopar. El sopar el vam fer allí al cau, espaguetis amb formatge. Després de sopar vam jugar al joc de la sardina, un joc que es fa a les fosques i, per acabar de compltar el dia vam llegir tres contes de nadal molt curts.

Avui ja no m'ha agradat tant el que em fet perqué teniem que tornar cap a Lleida. Em fet postals em dinat i em agafat e tren!

Així em passat el llops i daines del cau el cap de setmana!