divendres, 26 de març del 2010

Un cap de setmana a Benet

Estic tant esgotat que quasi no tinc ni temps d'explicar-vos que vaig fer fa uns quants dies. Per celebrar l'aniversari de la meva padrina, li vam preparar una sorpresa, tot va començar així: molt abans de marxar el meu tiet va trucar als meus padrins perquè es preparessin una maleta, per a un cap de setmana, hi van estar d'acord. Un dia van arribar a casa i es van trobar un regal , i per això la meva padrina es va pensar que no calia començar a preparar la maleta, i sort que la vam poder convèncer! . El dia següent vam quedar a Benavent, el poble de les meves cosines. De bon mati ens vam posar en marxa cap a Benet, un cop passat el túnel de Vielha ja van saber on anàvem. Així que vam anar ràpidament a instalar-nos-hi. La casa era bastant gran per tota la familia i també molt reformada, era tota per nosaltres sols. Cap a la tarda uns quants vam anar a caminar una mica, i més cap al tard vam fer calçots, caragols, llonganissa... Després de sopar el hi vam preparar una sorpresa, era un audiovisual en el qual hi haviem recollit molts records. De tant cansats que estàvem ens vam adormir ràpidament per l'endemà anar a tocar neu a les pistes de Baqueira. Ens vam anar despertant a poc a poc, per esmorzar vam menjar xocolata desfeta! Tots emocionats, per fi vam poder anar a jugar amb la neu, tirar-nos amb trineu... Per dinar vam fer canelons i cap a la tarda es va ficar a nevar molt, just quan marxavem, quin pal!