dijous, 24 de juny del 2010

Ja arriba lo bó!

Ja hem acabat el curs! Al cole ja vam fer el discurs de sisè, nosaltres, els nens de cinquè, els hi vam fer un regal fet amb paper reciclat, el nostre professor d'educació fisíca els hi va preparar un disquet en el qual hi havia tot un recull d'imatges, els hi vam cantar una cançó anomenada"Que tinguem sort", PERÒ AIXÓ NO VA SER LO MILLOR, lo millor va ser la festa de l'aigua de fi de curs, hi havien moltes cucanyes, la que em va agradar més va ser la del nostre professor d'angles, el Josep Maria: consistia en fer un riu, pantants, desviaments, torrenteres... amb fang i despres tiràvem aigua pel recorregut que haviem fet. Quan vaig sortir del cole, em vaig alegrar tant de haver-lo acabat, peró ara no se per qué, ja que aquest estiu tinc un munt de deures. Peró si comparo els costat positiu amb el costat negatiu, hi ha més coses positives, les quals són: que anire de campaments, aniré al càmping i d'estades, la piscina, la platja...

3 comentaris:

Montse ha dit...

Fantàstic! Quantes coses que faràs.
Et desitjo un bon estiu.

A mi em va agradar molt participar al Do, re, mi.

Montse ha dit...

Una altra cosa... em van emocionar les vostres veus quan vàreu cantar: que tingueu sort
Vaig veure caure llàgrimes a més d'un.

albeta ha dit...

La cucanya que m'ho vaig passar millor va ser la del Ferran,la de plenar una proveta amb un got de plàstic ajuantat amb la boca...

que diver.JAJAJA