dijous, 3 de maig del 2012

UNS QUANTS DIES DE CÀMPING

Durant el pont de 4 dies que hi va haver a finals d'abril, vaig anar, junt amb algunes famílies de la classe de la Mireia, la meva germana, a un càmping de Bot, on ens ho vam passar d'allò més bé.

El primer dia, vam arribar al càmping i ens vam instalar en els "BUNGALOWS" nous de trinca. Després de dinar, vam anar en un monastir que estava aprop de Bot, camí de la Via Verda. Al tornar, ens va agafar un xàfec intens i, vam acabar xops de dalt a baix. "Buff... quin fred que vam passar...". 

L'un demà, un cop preparats, ens vam posar en marxa per anar en bicicleta per la Via Verda. En teoria, havíem quedat amb més famílies de la classe de la meva germana, però com que el dia anterior va ploure tant, es van "rajar". Així que sol erem les tres famílies del dia anterior. A mitja ruta, vam parar a descansar al costat d'un riuet, que per cert, era la mar de xulo. Un cop decansats, el meu pare, el Miquel i jo vam decidir d'avançar fins a la pròxima estació, Pinell del Brai. Vam arribar-hi tot cansats i, després, vam tornar. De pujada, amb el cançament acumulat i cada vegada més dispersats, per fi vam veure l'estació de Bot i, tot contents, vam fer una correguda cap al càmping. El dia encara es va aguantar força bé, però a la nit va ploure tant que ens vam despertar moltes vegades.

El tercer dia, ja sol quedàvem dos famílies, ja que la tercera havia marxat cap a casa el dia de la bicicletada. Al matí vam visitar el museu de la guerra cívil de Gandesa, va ser força interessant. A la tarda, va marxar l'altra amiga de la meva germana. Així que, tot avorrits, el meu pare i jo vam decidir d'anar amb bicicleta fins Horta de Sant Joan. Reventats, vam dormir plans.

Finalment, l'últim dia, vam fer les maletes i vam marxar cap al poble del meus padrins, Almatret, ja que venia de camí. Ens hi vam quedar a dinar i a la tarda vam torna, per fi, a casa.

M'ho vaig passar molt bé!