dimecres, 8 d’abril del 2009

La setmana santa a València!

El dissabte passat vaig marxar cap a València amb els meus millors amics, el Victor i el Joan!

Quan vam arribar desprès de 3 h i mitja vam anar directes cap al 40 flats, on hi havia el nostre apartament. Quan ja teníem la targeta per entrar al apartament i vam entrar i ens hi vam instal·lar. Una estona desprès vam anar a dinar, quan ja havíem acabat de dinar vam anar al museu de las Ciencias i allí vam mirar tot el museu i vam pujar a un simulador de l'espai, va ser super xulo! Finalment vam anar a sopar a una Pizzeria!
El dia següent vam anar al "BioParc", on hi vam veure molts elefants i molts altres animals de Madagascar. Per dinar vam anar a fer a un picnic per allí al voltant, desprès del picnic vam jugar una estona a pilota i vam anar a prendre un refresc en un bar. Una estona desprès vam agafar l'autobus nº 95 que ens va portar fins al parc, i del parc vam anar al cine de 3dimensions que estava a dins de un atmosfèric i al costat del museu de las Ciencias. Vam veure una pel·lícula que es deia " El misteri del Nil"que va ser d'allò més emocionant i divertida! Vam veure que es feia fosc i vam anar a sopar.

Dilluns vam anar al "Oceanografic" i havien un munt de peixos de totes menes! Al migsdia vam anar a dinar a Palmar, un poble que estava molt aprop de València. I vam menjar una paella Valenciana que estava bonissima! i una fideua. A la tarda vam fer un passeig amb barca i més tard vam anar a caminar per a la costa del mar.
Era l'ultim dia i ja marxàvem, ens vam despedir del Victor i el Joan. Nosaltres vam anar cap a Teruel a veure Dinopolis, hi havien un munt de coses per mirar fins que ho vam acabar tot! Absolutament tot!
Ja marxàvem cap a Lleida!

Total en aquest viatge m'ho vaig passar bomba!

benbingut al blog dels gossos ha dit...

Adria a VALENCIA eeee!!!!
t'hu auras passat molt be.