divendres, 24 de juliol del 2009

Et recordem David!

Ja heu vist la noticia de la mort dels quatre bombers a Horta de Sant Joan? A no? Doncs jo sí perquè un dels bombers morts era cosí de meu pare, es deia David. Quan ho vaig saber em vaig posar a plorar, perquè era molt simpàtic, un aventurer, molt rialler, etc. Va ser l'únic que es va morir d'ofec, justament quan li faltaven 50m per arribar on eren els altres! Els altres tres es van morir cremats! Resulta que el foc els va rodejar.

Avui diuen que durant la nit han treballat unes 53 dotacions del bombers, i que el foca ja ha cremat hectarees. També diuen que Montilla afirma que eren els quatre millors bombers d'Europa!

Tot una llàstima!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho veus Adrià, això si que és un problema sense solució, a vegades ens amoïnem per coses sense importància.
Tots ens estimàvem molt al David.
Un petonet de la mare

Ferran ha dit...

Hola Adrià!! Sóc el Ferran! Avui m'he dedicat a mirar els vostres blogs i són genials! Aquest teu està molt treballat, m'encanta. És una eina molt bona per comunicar als altres el que aneu fent i que us ajudarà a millorar la composició de textos, no deixeu de fer-los anar.
Una abraçada molt forta!!

Anònim ha dit...

Hola Adrià, sóc Gabriela de seguit que vaig sentir la notícia vaig pensar que estàveu relacionats, potser en saber de quin poble era, no sé.... Una forta abraçada, el meu condol a la família. Segur que el David era un noi molt maco, tenia un dels oficis més difícils, arriscats, valents i de servei als altres que hi ha.
Passeu el millor dels estius!
Fins la tornada, petons