dimecres, 12 d’agost del 2009

Unes vacances extraordinaries!

Hola, hoooooooooooooooooola!

Aquests dies no he pogut actualitzar el blog perquè he anat 5 dies Almatret, el poble dels meus padrins i també he anat a Cambrils, on tenen un apartament uns amics meus, el Victor i el Joan!

Han sigut uns dies molt guais, perquè Almatret sempre anàvem a banyar-nos a les piscines, menjàvem coses molt bones, anava amb el meu pare amb bicicleta, ajudava el meu padrí a collir verdura de l'hort, i a demés, el antepenúltim dia vaig fer cinc amics, a un sopar molt guai, etc.

Dilluns vam tenir que marxar cap a Cambrils, ens banyavem tant a la piscina com a la platja, fèiem túnels a la sorra, jugàvem a pales, fèiem deures com cada dia, etc!

I aquest divendres me'n vaig a Galicia!

Uffffffffffffff! Que guai!

1 comentari:

Joel Sanjuan Marin ha dit...

Ja veig que as tornat de vacances Adria jo vaig tornar fa poc.

Adeu. Joel S.