dimecres, 5 de gener del 2011

El que més m'agrada de Nadal

De tots els nadals que he viscut fins ara, m'ha agradat pràcticament tot. Però el que més m'agrada són els sopars i dinars amb familía, perquè ens trobem més i es pot gaudir amb familia de molts tipus de cinverses, sorpreses bones i dolentes, però les dolentes no m'agraden, també m'agrada anar a menjar xocolata desfeta, amb padrins, amics...mmmm....que bona, m'encanta obrir els regals i enplenar-me d'alegria, fer de cangur als meus cosins petits, el dia de cap d'any anar a dormir a les cinc de la matinada , després de cantar i bllar, passejar amb la meva familia pel carrer major, però el que no m'agrada es que se'm passi volant, veieu avui ja és la nit de reis, quina mala sort!
Espero acabar bé el NADAL, BONA SORT!!!

2 comentaris:

Montse ha dit...

Adrià, respira a poc a poc, encanta't aquesta nit, deixa passar l'aire pel nas lentament, fes que els segons durin molta estona...

Saps... jo penso que és molt bona sort que avui sigui la nit de Reis. Nosaltres avui podem tenir nit de Reis.

Desitjo que acabis molt bé el Nadal i espero fer-te l'ullet, mig d'amagat, quan et vegi dilluns per l'escola.

Records per a tots els teus.

Anònim ha dit...

la montse te rao.

ares leiva